Monday, June 22, 2009

AJK baru Taman dan Surau Abdul Rahman Auf, Bangi 3

Salam

Sahabat Taman Bangi 3, Bandar Baru Bangi
Alhamdulillah, pada malam sabtu yang lepas (19/6) surau kita telah berjaya mengadakan mesyuarat agong dengan penuh harmoni. Saya dan AJK yang baru merakamkan setinggi-tinggi penghargaan kerana telah memberi kepercayaan kepada kami bagi meimpin surau dan taman bagi sesi 2009-2011. Pada mesyuarat kali ini juga, kita telah membuat keputusan penting iaitu menggabungkan Persatuan Penduduk TB3 dengan Surau Abdul Rahman Auf TB3. Ini bermakna, di taman kita hanya wujud satu persatuan sahaja yang buat masa ini kita menggunakan nama Surau Abdul Rahman Auf TB3. Kami juga mengalukan cadangan nama baru yang lebih sesuai untuk taman kita.

Kami AJK yang baru sedar bahawa ini merupakan amanah yang sangat berat untuk dilaksanakan dan memohon kepada Allah swt agar memberi kekuatan kepada kami untuk memberi sumbangan yang terbaik kepada taman dan surau. Kami amat berharap daripada tuan/puan penduduk TB3 agar terus memberi sokongan yang terbaik dalam apa juga bidang bagi memastikan persatuan kita ini akan terus relevan di taman kita khasnya dan di BBB amnya.

Kami juga bersedia untuk menerima segala teguran dan pandangan untuk kebaikan kita bersama. Marilah sama-sama kita mengeratkan ukhuwah sesama kita dan berusaha agar tidak ada seorangpun ahli taman kita yang berasa tersisih atau tersinggung yang menjadi penghalang kepada mereka untuk memberi sumbangan kepada taman.

Insyaallah, Sdr Saiful Anwar yang dilantik sebagai SU baru, akan memberikan senarai lengkap AJK baru yang telah dilantik.

Sekian, wassalam

Nor Mohd Zulkarnain Abdul Yazid
Pengerusi

No comments: